ppatricias

Alla inlägg under mars 2012

Av Patricia Pettersson - 30 mars 2012 15:23

det var jobbigt på något sätt, att se dig igen & att bli så chockad över något jag redan visste. Det här fick min fredag att bli snäppet deppigare, men det går väl över tillslut, hoppas jag ..


nåja, nu är det dags att packa, om en och halv timma sticker jag! Ska bli skönt att rymma från verkligheten ett tag,och nästa helg rymmer jag ännu en gång! Då är det Göteborg som blir min nästa destination, får se vad götet har att bjuda på. Ska bli skönt att få träffa pappa iaf, för sist var ju nästan ett år sedan.. Vi hörs senare! Puss & Kram

Av Patricia Pettersson - 30 mars 2012 09:28

Godmorgon! Har precis vaknat till lite och nu väntar jag på kaffet, idag tog jag ledigt då jag kände för att vara hemma och plugga lite istället. Idag drar jag som sagt till Gnesta, så det blir att packa typ hela dagen. Vet inte om jag kommer skriva så mycket under helgen, men det återstår att se. Ha det så bra så länge så hörs vi säkert senare! puss  

Av Patricia Pettersson - 29 mars 2012 21:54

helgen är spikad och klar! det blir gnesta för fulla muggar, men imorgon blir det ingen skola för mig! jag tänker minsann plugga hemifrån, då våran kära lärare gör lite som han själv vill.

dagen i övrigt har varit helt okej, förutom all saknad, det är ganska jobbigt...

menmen, nu ska jag duscha och så vidare, skriver imorgon! puss

Av Patricia Pettersson - 29 mars 2012 12:26

hej alla glada, just nu sitter jag i skolan och pluggar lite matte. Idag har jag inte heller något speciellt att skriva om, jag ska vara med hanna en stund efter skolan, sen drar vi ut en snabbis. Idag måste jag även plugga i några timmar igen, jag skriver igen sen! puss

Av Patricia Pettersson - 28 mars 2012 23:01

efter en ovanligt tråkig dag, ligger jag nu nerbäddad i min otrolig sköna säng med en kopp te och mtv på tv:n. Otaggar morgondagen då schemat inte är så himla kul, menmen det är väl dags att sova så att jag inte missar bussen imorgon. ikväll somnar jag med ett stort leende på läpparna, undra varför :) nattinatti & puss!

Av Patricia Pettersson - 28 mars 2012 17:37

Seg dag, funderar på att bara ligga inne och dega hela dagen, med tanke på vädret. Funderar också på om man orkar åka ner till Trosa, fast det lär väl vara lika dött där. Ja, har inte speciellt mycket mer att säga för tillfället. Måste plugga någon timma eller två. Skriver ikväll, puss!

Av Patricia Pettersson - 27 mars 2012 22:08

dagen har varit lång och seg, men ändå har den gått fort på något sätt. Efter skolan följde hanna med mig hem, vi chillade & käkade sen drog vi ut ett tag! imorgon får jag inte gå på idrotten (det är ju nu man vill gå på den..)nej då ska jag istället gå direkt till skolan och plugga media istället, aja det blir nog bra! nej nu ska jag krypa ner med te & andra avenyn, natti natti!

Av Patricia Pettersson - 27 mars 2012 08:56

hej! nu sitter jag i skolan med hanna, och vi jobbar för fulla muggar med att arbeta på våra bilder, hoppas väl att man snart är klart. förövrigt inget nytt, humöret är på topp osv! :) skriver sen, puss!

Presentation


Patricia heter jag och är 17 år gammal och bor i vagnhärad, här kommer jag skriva lite om mitt liv och annat onödigt skit. Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards