ppatricias

Alla inlägg under juni 2012

Av Patricia Pettersson - 30 juni 2012 14:18

                                          30-06-2012                                                


Jo jag vet att det var ett tag sen jag skrev, men jag har jobbat och inte alls kännt för att blogga.

Nu när jag äntligen har tid att skriva, vet jag inte vad jag ska skriva, men jag försöker iaf.


Jag har ju nu som sagt jobbat klart mina två veckor på dagiset som jag fick vara på, det var väldigt stressigt och sådär men nu i efterhand känner jag verkligen att jag skulle kunna fortsätta att jobba på dagis, man saknar ju alla gosebebisar.

Jag har även försökt göra det bästa av situationen när den gäller mina njurar, men tyvärr verkar det som om min läkare har glömt bort mig och inte alls kan bestämma sig om det blir sprängning eller operation.

Jag väntar bara tills den dagen kommer då jag faller ihop så att dom kan ta bort skiten någon gång.

Helt otroligt, första sommaren som singel på flera år, och så blir jag sjuk.


Nåväl, nu är det dags för en dusch innan min bebis bella kommer och möter upp mig, sen blir det fotbollsmatch.

Underbart.


Puss & Kram



Av Patricia Pettersson - 7 juni 2012 09:47

07-06-2012

 

Igårkväll var jag med om den värsta smärtan jag någonsin kännt än sålänge.

Jag och Hanna åkte till Trosa på kvällen för att träffa lite människor, det gick bra ett tag, sen slog det till i njurarna, IGEN. Hanna fick känna efter på min rygg och hon kände att högra njuren var extremt svullen.

Jag blir livrädd osv, det var inte mer med det, jag var helt enkelt bara jävligt rädd då jag just nu har njursten.

Jag hoppas att jag idag på datortomografin (skiktröntgen) ser vad felet är, för det här är fan inte normalt.

Jag ska tydligen vara inne en halvtimma tidigare för att dricka någon jävla kontrastvätska 30 min innan, så dom kan ''följa'' vattnets gång i kroppen eller något sånt skumt.


Skriver när jag är tillbaka!

Puss & Kram

Av Patricia Pettersson - 6 juni 2012 10:50

06-06-2012

Ohyes, idag blir jag faktiskt 17 år.

Imorse kom mamma och min älskae lillayster in med paket, kaffe & glass.

Det märks att man blir äldre & äldre då födelsedagarna in spelar så stor roll längre & man önskar sig typ inget.

Igår gick jag även ut första ring vilket känns skönt då jag är otroligt skoltrött och efter en rad olika konstiga sjukdomar ändå lyckats ta mig igenom detta år.

 Jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt.

Nu ska vi fira lite & kvällen spenderas med mina fina hjärtan!


<3<3<3


Puss & Kram

  

13-14 år

   

Nu, lite skillnad iaf. ;)

Presentation


Patricia heter jag och är 17 år gammal och bor i vagnhärad, här kommer jag skriva lite om mitt liv och annat onödigt skit. Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards