ppatricias

Alla inlägg under april 2012

Av Patricia Pettersson - 29 april 2012 19:55

kass uppdatering jag vet, det händer allt för mycket nu. Har faktiskt inte speciellt mycket att skriva, trodde bloggandet skulle vara roligare än det faktiskt var, men jag känner att jag inte orkar skriva hela tiden..


wellwell, Södertälje 2 helger i rad sätter sina spår, och imorgon är det dags igen. Drar iväg med kära B efter skolan, vet inte riktigt vart vi ska ta vägen men det löser sig förhoppningsvis. Förövrigt har någon tattare tagit allt mitt smink, så jag får se ut som ett fuckface på valborg, kul..... Nu ska jag plugga vidare och sen ta ett bad, puss!  

Av Patricia Pettersson - 19 april 2012 15:22

Godmorgon (sen morgon för mig idag). Idag har jag bara sovit, jag tog mig friheten att ta ledigt idag, mådde inte så bra imorse, så jag la mig ner igen & titta lite på film, sen sov jag ett bra tag. Skönt! Nu sitter jag och väntar på bästavän som kommer hit, alldeles för min & min hälsas skull! Så gullig hon är alltså!

Ikväll vet jag inte vad som händer mer än att jag ska träffa Bella och dra till gårn en stund, sen blig det nog lite plugga, men vad gör man inte för sin framtid? även fast jag bara vill skita i allt just nu, men måste man så måste man... Skriver lite ikväll! Puss & Kram

Av Patricia Pettersson - 17 april 2012 16:22

hej alla mina kära läsare, jag ser att ni kikar in på bloggen trots att jag är skittråkig och inte uppdaterar, men det händer så mycket omkring mig just nu som gör att jag inte orkar. Men nu har jag samlat på mig lite krafter, tack för att ni väntat.



Jag bröt mig fri från mitt ex i söndags, det var det jobbigaste jag gjort. Men jag kände att det inte alls är okej att behandla mig som skit? Och sen påstå att man älskar mig? Men ändå sover man över hos andra tjejer, och påstår att det inte hänt något? Trots att man sover hos ''en tjej-kompis'', som man dessutom varit otrogen med mot mig tidigare. Det kändes inte okej någonstans, och då påstår människan att man vill vara tillsammans med mig, och då undrar jag hur fan man tänker? Jag är för snäll vissa gånger, folk kanske nu tycker att jag varit för ''mesig(?)'' , men den här gången kunde jag inte bara se på.


Utan att vara alldeles för självgod så kan jag helt klart säga att jag är värd någon bättre. Iaf någon som vill hälsa på mig när jag kommer hem från skolan, och som jag inte bara hittar framför datorn/tv-spelet varje dag, 1 år i sträck och som en kvart senare märker att jag kommit hem, en som tackar mig när jag lagat mat (direkt efter skolan) , ist för att säga - '' jag har inte bett dig om det'', och någon som absolut kan älska mig för den jag är. Jag hatar inte människan, jag blir bara så jävla arg, blir bara mer förbannad för att jag måste skriva det här, men jag känner att jag behöver det. Nu vet ni hur det ligget till, så ni slipper fråga mer, för jag orkar inte bli ''nedslagen'' gång på gång.


Skriver ikväll! puss & kram <3

Av Patricia Pettersson - 14 april 2012 10:13

usch, natten har varit ett riktigt helvete, har sovit max 2 timmar. Svullet aniskte, magont och huvudvärk. Har inte alls mycket att skriva förutom att jag är chockad, ledsen och jävligt arg.


Tänkte lite på en annan rolig sak, jag skriver ju typ bara skitgrejer, asså det är ju aldrig något roligt jag har att berätta, men det är skitsamma nu, för det lär ju inte ta slut på ett tag..


förlåt för dålig uppdatering förresten, och den här gången har jag ingen ursäkt..

Av Patricia Pettersson - 12 april 2012 23:07

vart går gränsen för vad ett skämt är? hur kan en människas sätt att vara, vända så fort på en dag? helt otroligt, att man kan vända en människas liv, helt upp & ner, genom ett litet knapptryck, eller bara genom ord. Jag tyckte inte det var det minsta kul, men det var tydligen det. Folk brukar fråga sig själv '' ska jag skratta eller gråta? ''. Ja, nu skulle jag tydligen skratta, men jag börjad grina istället. Nu har det gått för långt, okej att man snackar om torr humor, men det här är inte humor för fem öre. Hur mycket ska en människa orka? Ja jag vet inte, men jag får ta det som det kommer. Men det här går inte över så lätt, det blev för mycket den här gången.

Av Patricia Pettersson - 12 april 2012 15:05

idag är det en riktigt skitdag, en sån här riktigt seg dag. Det händer ingenting, och man kan inte ta sig någonstans, då bussarna inte går. Det lutar mot att ligga inne och dega hela dagen, SKITKUL. Så blir det, när man bor på ett riktigt litet skitställe. Ursäkta att jag är lite tvär, men jag är på riktigt kasst humör idag. Detta beror på 173873948 olika anledningar. skriver ikväll, puss!

-

Av Patricia Pettersson - 11 april 2012 16:49

ibland förstår man inte riktigt vad som händer, man blir fast i någon slags värld för en stund, men sen kan allt som kännts så rätt, bara vara fel. Ibland inser man först efteråt att man gjort fel, att man kanske borde tänkt till lite extra, att det som människan visat bara var falskt, och inte alls så som man själv trott. Man lurar sig själv ganska ofta, saker som man borde ha sett tidigare, ser man inte för ens man tänker till riktigt noga, jag är rädd för att jag kanske tänker för mycket vissa gånger, vilket leder till problem. Det allra största problemet kanske är att man själv börjar må dåligt, för att man inbillar sig saker som visar sig vara något helt annat, saker som kanske egentligen är helt självklara, men man är för blind för att se det, eller så är man bara rädd att inse sanningen. Jag hoppas att jag återigen har fel, men det här bådar inte gott. Eller så har jag bara tänkt för mycket igen.



- Ursäkta för dålig uppdatering, har återigen haft alldeles för mycket för mig. Och ibland så orkar jag inte ens skriva, simple is that.

Av Patricia Pettersson - 6 april 2012 17:23

Hej alla sötnosar! Jag heter Hanna och är Patricias vän. Jag tänkte vara lite busig och skriva lite nu. Vad har jag för mig då? Jo jag sitter nere på mitt rum och dunkar musik, och dricker saft. Hoppas ni får en bra påsk! Puss // Hanna 


    

Presentation


Patricia heter jag och är 17 år gammal och bor i vagnhärad, här kommer jag skriva lite om mitt liv och annat onödigt skit. Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards