ppatricias

Direktlänk till inlägg 11 februari 2014

<3

Av Patricia Pettersson - 11 februari 2014 22:45

''Ungefär hela dagen ler jag i små episoder för mig själv när en händelse från tidigare i veckan spelas upp i mitt huvud. Ett ord, en handling. Dina händer som håller mina''


Alla har förmodligen haft den där känslan, känslan som du får när du träffar någon som gör dig riktigt glad, när du känner dig betydelsefull. Du känner att någon faktiskt blir glad av din närhet, & du själv älskar att vara nära människan. Du känner att det finns något stort att bygga upp, allt annat blir så obetydelsefullt. Livet blir på något sätt lättare att leva med någon som du tycker om, som om alla problem är bortblåsta, som om det aldrig funnits någon annan. Jag själv, blir glad av bara tanken på honom.  Som om en sten föll från mitt bröst, en lättnad. En lättnad över att människan som jag vill vara med, och som gör mig så oerhört lycklig, faktiskt vill vara med mig, vill bygga upp något med mig.

<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patricia Pettersson - 17 augusti 2013 20:09

Igår var det utgång med Mimmi & våra homies. Sjuk kväll, haha. Lägger upp video och bilder! Dessutom har jag gått ner 10kg den här sommaren, känns underbart. Börjar gymma när skolan börjar, underbart! Puss ...

Av Patricia Pettersson - 14 augusti 2013 14:10

ge mig hopp, om kärlek, om ett bättre liv. Ge mig hopp, behöver ljus i mitt liv. ...

Av Patricia Pettersson - 11 augusti 2013 20:10

roligt när folk tror att dom kan knäcka mig så lätt alltså, jag är starkare än någonsin och får sånt underbart stöd av mina medmänniskor. Tack alla fina människor, jag älskar er! ??? ...

Av Patricia Pettersson - 28 februari 2013 15:59

  Jag vet att jag inte bloggat på ett tag & jag hade inte tänkt att fortsätta heller. Men nu var jag tvungen, jag har så jävla mycket ilska inom mig som jag måste få ut. Och jag tränar ju varken någon kampsport eller slåss så det bara ligger kv...

Av Patricia Pettersson - 9 augusti 2012 22:41


09-08-2012   Vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans, först och främst vill jag tacka dig för att du finns. Har aldrig varit såhär tacksam för någon som du, du är det finaste som finns. Alla gånger du stöttat mig trots att jag i vissa ...

Presentation


Patricia heter jag och är 17 år gammal och bor i vagnhärad, här kommer jag skriva lite om mitt liv och annat onödigt skit. Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards