ppatricias

Alla inlägg under maj 2012

Av Patricia Pettersson - 30 maj 2012 22:49

30-05-2012



Sommarlovet börjar närma sig och det känns faktiskt riktigt härligt.

Till att börja med så fick jag häromdagen ett jobbsvar, vilket känns riktigt skönt.

Dessutom får jag jobba med älskade små barn, hur gosigt som helst.

Jag har även ett annat jobb på gång, väntar dock fortfarande svar därifrån.

Jag ska även ner till Göteborg ett tag under sommaren, ska bli hur härligt som helst, behöver verkligen få komma bort härifrån ett tag.

Jag ska dessutom spendera så mycket tid med mina vänner som möjligt, då jag missade heeeeeela förra sommaren för en väldigt SPECIELL människa.


Nästa vecka händer det lite för mycket saker, jag fyller år, det är skolavslutning, det är marknad, det är festival & så ska jag in på röntgen för min förbannade njursten, usch vad det är jobbigt alltså.


Nu, en kopp te och lite film. 

Puss & Kram! 


 

Gammal som satan.


Av Patricia Pettersson - 16 maj 2012 13:42

16-05-2012


Bästa sömnen på länge, jag har sovit 13 timmar inatt, det är typ vad jag sover på 2 dygn. 

Jag är så jävla utvilad, antar att det var sprutan som fick mig att sova en aning längre. 


wellwell, inte så speciellt mycket att skriva om just nu, jag börjar bli bättre men det gör fortfarande jävligt ont men jag antar det blir bättre efter några dagar.

Ikväll så åker jag till mitt hjärta i tälje där jag blir kvar ett tag, ingen aning om vad som händer, men jag antar att vi hittar på något roligt. 


skriver lite senare, ska kasta mig in i duschen nu! 

puss

Mitt gosehjärta! <3  






























Av Patricia Pettersson - 15 maj 2012 15:59

15-05-2012


Värsta dagen på länge alltså, morgonen började bra, tills jag kom till skolan.

Jag stressade iväg till bussen och väl framme vid den, så började jag få riktigt ont i rygg och mage.

Tänkte inte mer på det utan slumrade till lite på bussen, när jag väl kommer till skolan så gör det bara ondare och ondare.

Jag och Hanna gick upp till skolläkaren och hon skrev en remiss till akuten, så vi blev körda dit.

När vi kom dit så fick vi ett rum osv.. (förövrigt hade jag & Hanna jävligt kul i väntan på läkaren, föutom min smärta)

Ett tag var det lite jobbigare och gå, dom tog alla möjliga prover på mig, precis som man brukar göra.

Till slut fick jag veta att jag hade njursten, vilket var mindre roligt. 

I varje fall så fick jag en fet spruta i skinkan och sen blev jag hemskickad med två olika sorters tabletter, så hoppas att det blir bättre.

Jag hoppas också att ingen ska behöva uppleva den här jävla smärtan (i skinkan alltså..)

Av Patricia Pettersson - 11 maj 2012 11:29

11-05-2012


Underbara fredag

idag tog jag ledigt från skolan, jag kände att jag inte riktigt orkade.

Jag stressar sönder i skolan alltså, riktigt mycket att göra såhär till slutet.

Stressen påverkar mig negativt och jag får ont i magen av den, men trots det så kör jag på ändå, det är ju faktiskt sommarlov snart.

Börjar redan planera min sommar, den ska bli bäst i år, jag ska försöka dra ut och resa så mycket jag bara kan.


Det händer ganska mycket just nu, fast det är typ bara bra saker.

Man blir så glad av att ha så underbara människor i sitt liv, som alltid finns där och önskar mig allt gott.


En ny header är även påväg, skriver snart igen!

Puss & Kram

   


Presentation


Patricia heter jag och är 17 år gammal och bor i vagnhärad, här kommer jag skriva lite om mitt liv och annat onödigt skit. Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards